Pradėta įgyvendinti turizmo rinkodaros strategija 2016-2020 m.: kokios naujovės laukia Lietuvos turizmo?

 „Lietuvos atpažįstamumas prioritetinėse rinkose, šalies įvaizdžio gerinimas, efektyvių rinkodaros priemonių įgyvendinimas, rinkų diversifikavimas, sezoniškumo mažinimas bei Lietuvos gyventojų skatinimas keliauti po savo šalį yra pagrindiniai turizmo rinkodaros tikslai 2016-2020 m. Jie jau yra pradėti įgyvendinti, nes Lietuvos verslo paramos agentūra patvirtino visas 7 Valstybinio turizmo departamento pateiktas paraiškas ir ūkio ministras skyrė 7,23 mln. EUR finansavimą. Šių metų pirmą pusmetį užfiksuotas prognozes pranokęs 11 proc. atvykstamojo ir vietinio turizmo srautų augimas yra tikrai ne riba. Todėl Lietuvos turizmo sektoriaus laukia tikras darbymetis, nes paraiškose numatyta kaip niekada daug - net 287 priemonės,“ – rezultatyvų laikotarpį turizmui prognozuoja ūkio viceministrė Rasa Noreikienė.

Daugiau informacijos - pranešime spaudai