Turizmo sėkmes palydint ir pasitinkant naujus darbus

 

Molėtų turizmo ir verslo informacijos centras trečiadienį į Molėtų krašto muziejų sukvietė turizmo paslaugų teikėjus – pristatyti turizmo agentūros VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ turizmo rezultatus, planuojamas 2023-ųjų turizmo rinkodaros priemones, naujas edukacines veiklas Molėtų krašto muziejaus skyriuose.

Su Molėtų rajono turizmo atstovais susitikęs meras Saulius Jauneika džiaugėsi: „Visada Molėtai garsėjo ir garsėja kaip turizmo kraštas, poilsio vieta. Kiekvieno prioritetas – svetingai priimti visus atvykstančius. Manau, kad per pastaruosius metus dėka Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro ir Jūsų aktyvių pastangų teikiamos turizmo paslaugos įgavo naujas vertes“. Viena iš priežasčių džiaugtis – turizmo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ atlikto Lietuvos turistinių vietovių infrastruktūros vertinimo rezultatai, kur Molėtų rajono turistiniai objektai įvertinti nacionaliniu mastu ir rajonas užėmė antrą vietą (savo grupėje – pirmą). Rajono meras dėkojo turizmo paslaugų teikėjams, kurie pasitinka, priima krašto svečius, nes tarp daugelio aukščiausiai įvertintų kriterijų yra įvertinti ir darbuotojai. Pasak S. Jauneikos, ne ką mažesnė užduotimi tampa išlaikyti taip aukštai iškeltą kartelę.

Tuo pačiu džiaugdamasi Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro direktorė Daiva Kulienė aptarė nuveiktus centro darbus ir pristatė ateinančių metų naujienas, kurių laukia ne viena. Pirmiausia, įsigalios priimtos Turizmo įstatymo pataisos, pagal kurias pradės veikti Nacionalinė turizmo informacinė sistema. Tai ypatingai svarbus pokytis apgyvendinimo paslaugų teikėjams, tačiau, pasak D. Kulienės, tokią naujovę bus bandoma įgyvendinti bendromis pastangomis. Kita – naujiena turizmo ir verslo informacijos centrui, kai prie įprastų centro veiklų prisidės ir turizmo sektoriaus stebėsena, auditavimas bei kitos užduotys. Jubiliejiniais – 25 centro veiklos metais tikimasi ne tik džiugiai švęsti su molėtiškiais ir krašto svečiais, bet ir laukia daug leidybos darbų tiek atnaujinant populiariausius informacinius leidinius, žemėlapį, tiek kuriant naujus. Vadovaujantis Molėtų turizmo rinkodaros strategija, šiais metais sėkmingai išleisti teminiai leidiniai tikslinėms auditorijoms (žvaigdinėtojams ir šeimoms). Kitais metais ne mažesnio populiarumo tikimasi pristatant naujus informacinius leidinius mėgėjams žvejams bei pažintinių takų ieškotojams.

Nors Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro veikla ypatingai svarbu, vienijant krašto turizmo paslaugų teikėjus, kuriant bei įgyvendinat vienijančią komunikaciją, svarbios ir privačios, įstaigų iniciatyvos. Molėtų krašto muziejus, pastarąjį pusmetį aktyviai pristatantis atnaujintas veiklas, edukacijas ir tądien visus susirinkusius supažindino su naujienomis – kokiomis kultūrinėmis rekomendacijomis su Molėtų krašto svečiais galėtų dalintis apgyvendinimo įstaigos, kiti turizmo paslaugų teikėjai.

 

2022-12-22