Lengvai suprantama kalba

 

Tekstų lengvai suprantamos kalbos antrojo lygio ženklas – du lapeliai

 

 

Kas yra Molėtų turizmo ir verslo

informacijos centras?

Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro logotipas

Molėtų turizmo ir verslo informacijos centras
yra įstaiga.

Ši įstaiga yra Molėtų savivaldybėje.

Toliau šią įstaigą vadinsime Centru.

Savivaldybė tai miesto valdžia.

Ji rūpinasi, kad žmonėms būtų

patogu ir gera gyventi.

Pavyzdžiui:

  • sutvarko kelius,
  • prižiūri parkus.

Centras padeda verslui ir turistams.

Turistai yra žmonės, kurie mėgsta keliauti.
 

Ką veikia Centras?
 

Centras padeda Molėtuose:

  • kurti naujus verslus,
  • stiprinti jau veikiančius verslus.

Verslas tai yra įmonės, kurios veikia Molėtuose.

Pavyzdžiui:

  • kavinės,
  • parduotuvės,
  • sodybos,
  • viešbučiai.

Centras padeda žmonėms,

kurie atvyksta į Molėtus.

Atvykusiems žmonėms Centras paaiškina:

  • ką Molėtuose galima pamatyti ir veikti,
  • kur apsistoti ar pavalgyti.

Centras padeda verslui augti,

o žmonėms pažinti Molėtus.

Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro pastatas

Kokius darbus daro Centras?

Centras padeda žmonėms,

kurie Molėtuose:

  • nori kurti verslą,
  • jau turi verslą.

Organizuoja mokymus, susitikimus, kitus renginius.

Skelbia informaciją apie Molėtus.

Pavyzdžiui:

  • ką Molėtuose galima pamatyti,
  • kur apsistoti,
  • kur pavalgyti.

Dalyvauja renginiuose ir pasakoja apie Molėtų kraštą.

 

 

Leidžia lankstinukus apie Molėtus.

Lankstinukas yra lapas.

Jame būna trumpa informacija apie kokį nors dalyką.

Pavyzdžiui, apie renginį ar lankomą vietą.

Centras padeda augti verslui ir garsina Molėtų kraštą.

Kaip galite kreiptis į Centrą?

Mums galite parašyti elektroninį laišką.

Centro elektroninio pašto adresas yra

[email protected]

arba [email protected].

Galite apsilankyti mūsų interneto svetainėje.

Paspauskite nuorodą www.infomoletai.lt ir atsidarykite interneto svetainę.

Svetainėje rasite informaciją

apie Molėtus:

  • ką galima pamatyti,
  • ką veikti,
  • kur skaniai pavalgyti,
  • kur pernakvoti.

Kur yra Centras?

Centro adresas yra

Inturkės gatvė 4, Molėtai.

Kada Centras dirba?

Centras dirba:

Laikrodis

  • pirmadienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • antradienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • trečiadienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 8 valandos iki
    17 valandos,
  • penktadienį nuo 8 valandos iki
    15 valandos 45 minučių,
  • šeštadienį nuo 10 valandos iki
    14 valandos.

 

 

Kas yra Molėtai?

Molėtai yra miestas netoli Vilniaus.

Molėtų graži gamta

Kuo Molėtai garsūs?

Molėtuose yra daug ežerų ir miškų.

Čia žmonės atvyksta pailsėti gamtoje.

Gamta Molėtuose labai graži.

Čia yra ilgiausias ežeras Lietuvoje.

Tai yra Asvejos ežeras.

Molėtų rajone yra Labanoro giria.

Tai didelis miškas, kuriame daug ežerų ir

takų pasivaikščioti.

Ką galima pamatyti Molėtuose?

Lietuvos etnokosmologijos muziejaus pastatas

Molėtuose yra daug įdomių vietų:

• Lietuvos etnokosmologijos muziejus.

Toks muziejus yra tik vienas visoje Europoje.

Čia galima naktį pamatyti žvaigždes.

Europa yra žemynas, kurį sudaro daug šalių.

Pavyzdžiui, Europos šalys yra

Lietuva, Italija.

 

 

• Mindūnų apžvalgos bokštas.

Nuo jo matosi Labanoro giria ir ežerai.

• Ežerų žvejybos muziejus.

Čia galima sužinoti apie žvejybą ir

paragauti skanios žuvienės.

• Alantos dvaras.

Čia galima apžiūrėti seną dvaro pastatą.

Videniškių vienuolyno muziejaus pastatas

Jame vyksta parodos ir renginiai.

• Videniškių vienuolyno muziejus.

Čia galima:

  • pamatyti vienuolyno pastatus,
  • sužinoti apie vienuolių gyvenimą.

Vienuoliai tai yra žmonės,

kurie tarnauja Dievui.

• Molėtų turizmo ir verslo informacijos centras.

Čia galima sužinoti apie Molėtus.

Centras turi specialius akinius.

Juos galima užsidėti ir matyti Molėtus taip,

tarsi vaikščiotumėte po šį kraštą.

 

 

Kviečiame atvykti į Molėtus

Molėtuose yra daug kavinių.

Jose galima paragauti:

  • skanių lietuviškų patiekalų,

Molėtų miesto vaizdas

  • Molėtų krašto alaus ir giros.

Molėtuose galima pernakvoti:

  • viešbučiuose,
  • svečių namuose,
  • sodybose ar stovyklavietėse.

Čia vyksta šventės ir renginiai.

Atvykite į Molėtus ir

viską pamatykite patys.

Čia viskas yra tikra.

 

Tekstas parengtas pagal oficialią

Molėtų turizmo ir verslo informacijos valdymo centro informaciją.

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė

uždaroji akcinė bendrovė „Skrivanek“.

Tekstą vertino Pal. J. Matulaičio socialinio centro

dienos užimtumo grupės „Atvira bendruomenė“ dalyvė Inga.

Informacija parengta 2025 metais.