Molėtų turizmo ir verslo informacijos 2020 metų rezultatai

 

Praėję metai daugeliui įsimins dėl kilusių iššūkių. Nemažas išbandymas teko ir turizmo sektoriui. Nepaisant to, Molėtai nesustojo dalintis savo istorijomis, puoselėti senąsias ir kurti naujas. Ruošiantis naujiems darbams, Molėtų turizmo ir verslo informacijos centras dalinasi savo 2020 metų veiklos rezultatų įžvalgomis – puikus metas atsigręžti į praėjusius metus ir pasidžiaugti nuveiktais darbais. Molėtai buvo matomi ir girdimi, o turizmo ir verslo informacijos centrui pavyko įgyvendinti ar pradėti ne vieną projektą.

 

Trumpesnio sezono rezultatai nenuvylė

Aktyviojo turistinio sezono rezultatai Molėtų rajone atspindi visos Lietuvos regionų nuotaikas – sumažėję lankytojų skaičiai turizmo informacijos centruose, mažesnis nakvynių skaičius apgyvendinimo įstaigose. Visgi, net ir per trumpesnį laikotarpį Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro taškuose buvo priimta daugiau lankytojų nei įprastai 2017 ir 2018 metais, o 2020 metais čia apsilankė vos 20 proc. mažiau lankytojų nei per visus 2019 metus.

 

Molėtų turizmo ir verslo informacijos centrų lankomumas

Taip pat ir nakvynės apgyvendinimo įstaigose – trečiasis ketvirtis pasižymėjo didesniu nakvynių skaičiumi nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. Žinoma, net 97 proc. visų nakvynių sudarė Lietuvos gyventojų nakvynės, o 2020 m. III ketv. nakvynių skaičius Molėtų rajono apgyvendinimo įstaigose sudarė 40 proc. visų nakvynių Utenos apskrityje.

Per pirmus tris ketvirčius suskaičiuota 55 683 nakvynių Molėtų rajono apgyvendinimo įstaigose – sudarė beveik 40 proc. visų nakvynių Utenos apskrityje (tuo pat metu visoje Utenos apskrityje suskaičiuota 140 338 nakvynių).  

 

Nakvynių skaičius Molėtų rajono apgyvendinimo įstaigose

Molėtai – girdimi ir matomi

Sumažėjus keliautojų vizitams į turizmo informacijos centrus ypatingai svarbia užduotimi tapo Molėtų krašto lankytojus pasiekti socialiniuose tinkluose. 2020 metų vasarą vystyta komunikacijos kampanija „Molėtai – 5 žvaigždžių kraštas“, pristatant išskirtines rajono turizmo žvaigždes istorijos, gamtos, kultūros, aktyvaus laisvalaikio ir ramaus poilsio srityse. Molėtų Facebook paskyros sekėjų skaičius išaugo 42,7 proc. (iki 7496 sekėjų), o www.infomoletai.lt internetinėje svetainėje apsilankymų skaičius šoktelėjo 15,5 proc. (iki 343 287), unikalių lankytojų sulaukta 13 proc. (iki 91 953) daugiau nei 2019 metais.

 

Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro socialinių tinklų sekėjai

Molėtų TVIC internetinės svetainės lankomumas

 

Molėtų turizmo ir verslo informacijos centras vis aktyviau į savo veiklas įtraukė ir bendro rajono įvaizdžio komunikacijos darbus. Didesnis dėmesys tenka verslo srities ir potencialių gyventojų pritraukimo komunikacijai.

Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro iniciatyva internetinėje žiniasklaidoje publikuotas 71 straipsnis, surengta 1 tiesioginė transliacija. Taip pat bendradarbiauta su LRT radiju – eteryje transliuota audio reklama, skirta Giedraičių mūšio 100-mečiui, bei 3 interviu radijo laidose. Molėtai buvo pristatyti ir TV3 vasaros sezono laidoje „Maisto kelias“.

2020 metais atnaujinta TVIC internetinės svetainės verslo skiltis, sukurta Molėtų turizmo ir verslo informacijos paskyra verslui LinkedIn socialiniame tinkle. Vienu iš naujųjų komunikacijos kanalų tapo ir nauja Facebook paskyra „Čia viskas tikra“ – nuo balandžio mėnesio pritraukusi per 1400 sekėjų.

Verslo atstovus pasiekė ir investuotojams skirtų Molėtų rajono nekilnojamojo turto objektų albumas, peržiūrėtas jau virš 2000 kartų. Čia pristatyta 8 rajono nekilnojamojo turto objektų, esančių strateginėse ar išskirtinio kraštovaizdžio rajono ir miesto vietose, pateiktos jų techninės specifikacijos. Ir naujais metais planuojame tęsti investicinių paketų kūrimą, jų tobulinimą bei pristatymą tikslinėms auditorijoms.

 

Molėtai – vaizduose

Nuostabios gamtos, vertingos verslo aplinkos ir nuoširdžių žmonių apsuptyje gyvuojantis Molėtų rajonas ne mažiau apie save gali papasakoti ir vaizdais. Laikantis šio principo Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro iniciatyva sukurti turizmo, verslo bei gyvenamosios aplinkos įvaizdiniai pasakojimai, kurių herojais tapo Molėtuose gyvenantys ir juos kuriantys amatininkai, verslininkai bei šeimos. Visi trys vaizdo klipai įvairiose platformose sulaukė per 100 tūkstančių peržiūrų.

Molėtų verslo, gyventojų, turizmo vaizdo klipai

Keliauti molėtiškiai ir visi pasiilgę kelionių buvo paskviesti ir žiemos metu – saugiau, su šeima ir... virtualiai. Tam sukurtas kompiuterinis žaidimas „Molėtų lobiai“ (pagal projektą „Pono pinigai Molėtuose“, finansuojamą Mokslo inovacijų ir technologijų agentūros) kvietė ne tik daugiau sužinoti apie populiariausius Molėtų rajono lankytinus objektus, bet ir leido iš naujo, o galbūt pirmą kartą, pamatyti rajono turizmo lobynus. Kelionės per Molėtų rajoną su žymiu nuomonės formuotoju Mantu Bartuševičiumi turizmo ir verslo informacijos paskyroje sulaukė per 40 tūkstančių peržiūrų. Žaidimą galima žaisti ir šiais metais.

 

Tegul 2021 metai būna kupini sėkmės istorijų. Keliaukime toliau!